رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: شرایط کنونی زمینه‌ساز خدمت بیشتر به مردم خواهد بود و مسئولان باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان داشته باشند.

‌باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی مردم ‌داشته باشیم

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره علاقه رئیس‌جمهور به انجام چنین سفری اظهار داشت: این سفر با توجه به علاقه رئیس‌جمهور به‌منظور اطلاع از نظرات مراجع عظام تقلید از سیاست‌های اتخاذشده در دولت دوازدهم و نیز بهره‌گیری از راهنمایی آنان انجام‌شده است.

وی بابیان اهمیت ارتباط دوسویه و مستمر دولت با حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید به‌دقت مسائل جامعه و عملکرد دولت را رصد می‌کنند که در این دیدارها نکات بسیار خوبی مطرح شد که به رئیس‌جمهور منتقل می‌کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت دوازدهم را دولتی متکی به نظر بزرگان و مراجع تقلید دانست و افزود: دولت دوازدهم در مسیر منویات مقام معظم رهبری با همکاری سران سه قوه و نهادهای انقلابی مانند بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

وی با تأکید بر اینکه اتحاد مناسبی پس از انتخابات در فضای کشور ایجادشده است، ادامه داد: شرایط کنونی زمینه‌ساز خدمت بیشتر به مردم خواهد بود و مسئولان باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان داشته باشند.

واعظی با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر دولتمردان با مردم بنا به خواست مشترک مراجع عظام تقلید از دولت دوازدهم تصریح کرد: نکات خوبی در این دیدارها مطرح شد که برای دولت آموزنده خواهد بود و به‌طورقطع نکات مراجع تقلید پیگیری و ترتیب اثر داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.