بزرگترین اتحادیه کارگری فرانسه موسوم به "سی اف تی دی" ناامیدی خود را نسبت به اصلاحات کلیدی بازار کار که از سوی رئیس جمهور ارائه شده، اعلام کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، سی اف تی دی" بزرگترین اتحادیه کارگری فرانسه امروز پنجشنبه اعلام کرده که از جزئیات مربوط به اصلاح بازار کار که توسط امانوئل ماکرون رئیس جمهور ارائه شده، ناامید و مایوس شده ولی از اعضای خود دعوت نمی کند تا در تظاهرات اعتراض آمیزی که قرار است ۱۲ سپتامبر برگزار شود، شرکت کنند.

لوران برگر رهبر این اتحادیه کارگری پس از دیدار با مقام های دولت فرانسه به خبرنگاران گفت: اتحادیه سی اف تی دی، ناامید شده است ولی شرکت در تظاهرات خیابانی تنها روش اقدام از سوی اتحادیه های کارگری نیست.

اصلاح قوانین بازار کار و اشتغال فرانسه یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی ماکرون بوده ولی کاهش حمایت ها از این اصلاحات، ابهامات و سئوالات زیادی را نسبت به نحوه اجرای آن ایجاد کرده است.

این در حالی است که روند نزولی محبوبیت ماکرون در نظرسنجی های اخیر ادامه یافته است.

نظرسنجی جدید موسسه هریس اینتراکتیو نشان می دهد که ۴۶ درصد مردم فرانسه نسبت به رهبری سیاسی ماکرون اعتماد دارند که این رقم نسبت به ماه قبل ۵ درصد و نسبت به اواسط ژوئن ۱۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش شدید محبوبیت ماکرون وی را به منفورترین رئیس جمهور فرانسه در ۱۰۰ روز اول فعالیت در دهه های اخیر تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.