یزد - معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت : مسئولان صنعت و معدن باید بخش خصوصی را حمایت کنند تا زحمات و تلاش های سرمایه گذاران به نتیجه برسد و تولید و اشتغال مدنظر این بخش در رونق باشد.

مسئولان باید  بخش خصوصی را حمایت کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، برات قبادیان پیش ازظهرپنجشنبه در آیین بهره برداری از یک واحد تولید سلولزی در شهرستان اشکذر اظهارداشت: تولید و اشتغال خط مقدم توسعه می باشد  و امروز خط مقدم کشور ایجاد کار و تلاش تولید داخلی ،تولید ثروت و ایجاد کارگاه های استاندارد با نگاه توسعه ای و رقابتی می باشد و وظیفه ما برنامه ریزی و سیاست گذاری کلان و تسهیل گری با اولویت دادن به بخش خصوصی است.

وی افزود: خط مقدم امروز جامعه ایجاد کارگاه های استاندارد و رقابتی است و خوشحال هستم در استان یزد ماشین آلات استاندارد با نگاهی رقابتی و توسعه وجود دارد وظیفه ماست که در این شرایط با زحمات و تلاش تولیدکنندگان آشنا شویم و با نقاط صعف و قوت در این واحدها بیشتر آشنایی پیدا کنیم.
قبادیانی تصریح کرد: دید گاه به  بخش خصوص با ید تغییر کند و دولت با نقش حمایتی خود می تواند ناظر باشد و کسانی که علاقه مند به پیشرفت ورشد کشور هستند باید در مسیر برنامه ریزی  سال آینده و انتقال تصدی گری به سمت مردم و بخش خصوصی توجه جدی داشته باشند

معاون وزیر صنعت خاطر نشان ساخت: دولت نباید تصدی گری در کسب و کار داشته باشد و اجرای کارها را باید به بخش خصوصی واگذار کند و مردم را باید برای فعالیت بیشتر اقتصادی به فعالیت های تولیدی ، کار و سرمایه گذاری تشویق کنیم .

این مسئول افزود: کارخانه های بزرگ باقیمانده از ۱۰۰سال گذشته، نگاه به آینده همراه با نوآوری داشتند و برای ماندن در عرصه رقابت خلاقیت و نو آوری به خرج داد وبا تحقیق و توسعه و نیز جذب جوانان تحصیل می توان شرایط پیشرفت کشوررا فراهم کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.