به دلیل اخبار بی‌ اساس که در رسانه‌های بیگانه مبنی بر تبانی ایران و سوریه منتشر شده بود روز گذشته تاج به رئیس فدراسیون کره بابت بازی جوانمردانه تضمین داد.

تضمین مهدی تاج به کره جنوبی برای بازی با سوریه چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، به دلیل اخبار بی‌اساسی که در رسانه‌های مختلف و بیگانه مبنی بر تبانی تیم ایران و سوریه منتشر شده بود روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی چونگ مونگ چیو با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران نشست کوتاهی برگزار کرد و در این خصوص با رئیس فدراسیون فوتبال ایران به گفت‌وگو پرداخت .

مهدی تاج در پاسخ به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی اظهار داشت: هیچ تبانی در کار نیست و من به شما تضمین می‌دهم همانطور که مقابل شما 10نفره بازی کردیم و با تمام توان و غیرت بازیکنان تا 90 دقیقه زحمت کشیدیم مقابل سوریه با همین انگیزه و تلاش بازی می‌کنیم و هیچ وقت اخلاق حرفه‌ای فوتبال را زیر پا نمی‌گذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: از این گفت‌ها و رفتارهای ناشایست بعضی از کشورهای همسایه ایران نیز در گذشته لطمه خورده است .

وی در پایان اظهار داشت: من به شخصه و همینطور سرمربی و مردم ایران اصلا چنین نگاهی نسبت به فوتبال نداریم و مطمئن باشید به دنبال بازی جوانمردانه هستیم تا نشان دهیم که حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.