بندرعباس- روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیکرهای دانش آموزان جانباخته هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس در داراب فارس عصر شنبه در بندرعباس تشییع می شود.

پیکرهای دانش آموزان جانباخته هرمزگانی عصر شنبه در بندرعباس تشییع می شود

به گزارش قدس آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: با نهایت تالم و تاسف به اطلاع تمامی همکاران و آحاد مردم می رساند مراسم تشییع پیکرهای مطهر جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در مسیر بندرعباس - داراب روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود.

در این اطلاعیه از فرهنگیان و قشرهای مختلف مردم برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

پیکرهای جانباختگان پس از تشییع در بندرعباس برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهشان در شهرهای میناب و رودان و جزیره هرمز انتقال خواهد یافت.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و ۵۹ دقیقه بامداد جمعه در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین کمک راننده اتوبوس جان باختند و ۳۴ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

راننده این اتوبوس که از نظر جسمانی، سالم است، بازداشت و پرونده قضایی برای پیگیری دقیق ابعاد مختلف این حادثه تشکیل شد.

این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.

۲ دستگاه اتوبوس دیگر نیز حامل دانش آموزان هرمزگانی به مقصد شیراز بودند که به دنبال این حادثه، سرنشینان آنها در باشگاه فرهنگیان شهر داراب اسکان داده شدند.

درپی جان باختن شماری از دانش آموزان هرمزگان در سانحه واژگونی اتوبوس، امروز (شنبه) در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام شد.

مهرنوش ناصری، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی، شیدا امانی، شیوا مبینی، فاطمه صادقی نسب و زهرا زرنگار دانش آموزان جانباخته این حادثه هستند.

جمعی از مردم بندرعباس نیز به یاد و احترام جانباختگان این سانحه شامگاه جمعه در نزدیکی امامزاده شاه محمد تقی (ع) بندرعباس شمع روشن کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.