سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک نامه، علاوه بر گلایه از شرایط فعلی این تیم، به رکورد جدیدی که از دید همه پنهان مانده، اشاره کرده است.

رکورد جدید تیم ملی فوتبال ایران از دید کی روش! + عکس

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش بلافاصله پس از کسب تساوی در کشور کره جنوبی که باعث شد رکورد گل نخوردن و همینطور نباختن تیم ملی همچنان حفظ شود، در پیامی که روی شبکه ی اجتماعی خود گذاشت، به انتقاد از مسئولانی پرداخت که به وظایف خود عمل نکرده اند.

البته این پایان کار نبود و یک روز پس از دیدار برابر کره ی جنوبی اکثر بازیکنان ملی پوش با به اشتراک گذاشتن متنی انتقادی در صفحات شخصی خود به عمل نکردن مسئولان فدراسیون فوتبال به وعده هایشان به صورت کنایه آمیز انتقاد کردند؛ انتقادی که به پرداخت نشدن پاداش صعود اشاره داشت.

علاوه بر این کی روش با مشکل دیگری نیز روبرو است؛ اردوهای تدارکاتی که سرمربی پرتغالی تیم ملی برای حضور قدرتمند در جام جهانی برنامه ریزی کرده، نیاز به بودجه ای در حدود 20 میلیارد تومانی دارد، که با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بعید به نظر می رسد این بودجه در فدراسیون وجود داشته باشد.

با این وصف به نظر می رسد یا باید کمکی فوق العاده برای کمک به برگزاری برنامه های کی روش به فدراسیون وارد شود که چندان محتما نیست؛ یا اینکه کارلوس کی روش یک بازنگری در برنامه های خود داشته باشد و آنها را تعدیل کند.

البته کارلوس کی روش که قبلا هم نشان داده نسبت به پیگیری خواسته های مورد نظرش اصلا کوتاه نمی آید، بلافاصله با انتشار متنی در صفحه ی شخصی خود نسبت به احتمال تغییر در برنامه هایش واکنش نشان داده است. بیانیه کارلوس کی روش به شرح زیر است: 

« این موضوع واقعا جای تاسف بسیاری دارد که من و بازیکنانم مجبوریم با احساساتی که روز گذشته بیان شد، حمایت کامل خود را از تیم ملی بیان کنیم.

یک روز پس از عملکرد غیرمعمول تیم ملی، فیفا اعلام کرد که تیم ملی ایران به رکوردی تاریخی و منحصر به فرد دست یافته است: 12 کلین شیت در مقدماتی جام جهانی. این خیلی ناراحت کننده است که من مجبورم رکورد دیگری از تیم ملی را اعلام کنم: هیچ تیم ملی دیگری در جهان وجود ندارد که با این حجم از بی علاقی و خونسردی تهدید شود. و ما از این حیث رکورد اول را در جهان داریم. 

جایی برای بهانه جویی، توضیحات و یا انتقال مسئولیت وجود ندارد. الان زمان آن است، پیش از همه برای رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال تا نشان دهند توانایی رهبری دارند و می توانند بدون هیچ قید و شرطی پشت بازیکنان و تیم ملی باشند. دوم اینکه الان زمان آن است که بدون هیچ شکی آنها ثابت کنند که توانا هستند و همینطور آماده اند تا به توافقات و قول هایی که داده اند جامه ی عمل بپوشانند، و حمایت کامل از حقوق بازیکنان داشته باشند و همینطور از رویاها و انتظارات هواداران تیم ملی.

با انتشار این بیانیه باید منتظر بحث و جدل های آتی کی روش و فدراسیون فوتبال برای برگزاری اردوهای تدارکاتی باشیم که پیش از آغاز رقابت های لیگ هفدهم به طور کامل توسط سرمربی تیم ملی و با حضور اصحاب رسانه از آنها رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.