شهرکرد- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ویژه برنامه‌های تشییع پیکر این شهید در تهران، مشهد، قم، اصفهان و نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های تشییع پیکر "شهید حججی" در ۴ استان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید شورای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار داشت: شهادت محسن حججی به عنوان یک اسطوره موج بزرگی در کشور ایجاد کرده است، ویژه برنامه‌های تشییع پیکر این شهید در تهران، مشهد، قم، اصفهان و نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات راهپیمایی افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی است که در ارزیابی عملکرد، برگزاری مراسمات و یوم‌الله‌ها از برترین و برجسته‌ترین استان‌ها بوده و این به دلیل دلسوزی مردم برای نظام و روحیه ولایتمداری مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ۳ ویژگی برجسته است، بیان کرد: اسلامی، مردمی و استکبار ستیزی ۳ ویژگی نظام جمهوری اسلامی است که روحیه استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن در ذات مردم این نظام است.

لطفی با بیان اینکه نظام متکی به مردم شکست ناپذیر است، خاطرنشان کرد: هر نظامی ممکن است با تحریم، ظلم و جنگ شکست بخورد اما نظامی که متکی به مردم باشد شکست ناپذیر است، جنگ‌های قبل از انقلاب و جنگ دفاع مقدس چون به صورت مردمی اداره شد ذره‌ای از خاکمان را به دشمن ندادیم و پیروز شدیم.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: همه اسناد و مدارک موجود می‌گویند که این فتنه به دلیل انتخابات نبوده و شاید از ۱۰ سال قبل طراحی شده بود، فنته سال ۸۸ نیز با مسائل و مسئولان امنیتی قابل کنترل نبود و جایی این فتنه خنثی شد که مردم به میدان آمدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تجلی حضور مردم در صحنه انتخابات تصریح کرد: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بیش از ۷۸ درصد مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و انتخابات را مدیریت کردند.

لطفی با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی نظام و انتقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: نظام ما نظام ۴۰ ساله مقاومت و الگویی برای آزادی‌خواهان است بنابراین سال ۹۷ سال ویژه‌ای برای نظام خواهد بود و قطعا سال سخت‌تری برای ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تنها نباید به برگزاری جشن‌ها اکتفا کرد، افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردها، آثار و برکات نظام تببین و تصویب و اجرا شود و از همین الان ستادهای مربوطه باید تشکیل شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور سن کمتر از ۳۰ سال دارند، بیان کرد: نزدیک به ۸۵ درصد جمعیت فعلی کشور یا در دوران انقلاب نبودند یا سن ۵ سال داشتند بنابراین باید دست به دست هم دهیم و آثار و برکات انقلاب اسلامی را برای جوانان بیان کنیم تا بتوانیم شهید حججی‌هایی تربیت کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.