نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های قران کریم در سطح جامعه اسلامی با محوریت استان آذربایجان غربی آغاز شد.

طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی در کشور آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی امروز پس از خرید ۱۴۰ هزار سهم ۱۰ هزار ریالی در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی که همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه انجام شد اظهار داشت: طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی با محوریت استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با هدف بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرآنی به شکل دسته جمعی همزمان با برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تمامی علاقه‌مندان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، بازاریان و اقشار مختلف مردم می‌توانند با استفاده از سامانه *۷۸۰*۱۱۴# مبالغ مورد نظر خود را برای ایجاد موقوفات مشارکتی قرآنی واریز کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۱ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریور ماه در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی فرصت مناسبی است تا مردم در این طرح ملی خدا پسندانه مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.