قائم شهر- نساجی مازندران در یک بازی دیدنی و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر، دربی شمال را برد و نکونام حریف پاشارزاده نشد.

پاشازاده نکونام را مات کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در هفته چهارم لیگ دسته اول کشور، دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که در پایان، نساجی موفق شد یک بر صفر حریم مازنی خود را با شکست بدرقه کند.

نیمه نخست با حملاتی از طرف هر دو تیم آغاز شد که در دقیقه ٣٤ تیم نساجی موفق شد با ارسال کرنر سهیل رحمانی و ضربه سر تمام کننده محمد آشتیانی به تک گل برتری این بازی دست یابد.

نیمه دوم بازی آرام و کم موقعیت ادامه پیدا کرد و لحظاتی هر دو تیم حملاتی بر روی دروازه های همدیگر داشتند که با بی دقتی مهاجمان ودرخشش دروازه بان نساجی هیچ گلی وارد دروازه ها نشد.

قضاوت این دیدار به عهده حمید حاج ملک ازگیلان بود و بابک داوری و هادی طوسی او را در این امر یاری کردند.

بازیکنان نساجی:

مجتبی روشنگر، محمد آشتیانی، مجتبی ممشلی، مجتبی بیژن، مرتضی غلامعلی تبار، سهیل رحمانی، رضا محمود آبادی، علی فرهنگ، روح الله عرب، احسان پیرهادی، محمود شفیعی

سرمربی: مهدی پاشازاده

بازیکنان خونه به خونه:

رسول حسینی، فرشاد فرجی، محمد قریشی، میلاد ابطحی، مجتبی رمضانی، حمید کاظمی، محمد قاسمی نژاد، مهدی خیری، حمیددیوسالار، مهران امیری، هادی خیری

سرمربی: جواد نکونام

وضعیت نامناسب آبخوری ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

دمای شرجی و  گرمای بی سابقه حاکم بر دیدار نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل، هجوم تماشگران به سمت آبخوری ها را بدنبال داشت و وضعیت نامناسب آبخوری ها نیز مشکلاتی را ایجاد کرد.

در مقابل تمامی زیبایی ها و هیجان این شهرآورد، شایسته بود مسولین ورزشگاه به وضعیت آبخوری ها رسیدگی می کردند تا شرایط بهتری برای تماشای مسابقه فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.