رشت -استاندار در مراسم افتتاح پروژه‌ی چمن مصنوعی شهر شلمان گفت: حضور علاقمندانه‌ی جوانان در جامعه‌ی ورزشی نقش تأثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

نقش تأثیرگذار پروژه‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در سرزمینی حضور داریم که خون شهدای بزرگی از این خطه نصیب ایران و جهان اسلام شد افزود: بسیار خرسندیم که سرداران بزرگی همچون شهیدان املاکی و حسین پور که جزء سرداران بزرگ ایران اسلامی و کشورهای منطقه محسوب می‌شوند از این منطقه است.

وی اظهار داشت: یاد و نام این شهیدان برای همیشه ماندگار است و موظفیم در جلسات مختلف به عظمت آنان بپردازیم.

وی افزود: مجاهدت‌های شهدایی همچون شهید حسین پور پس از شهادت آنان بازگو می شود و مردم از آن مطلع می‌شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پایان هفته‌ی دولت گفت: به جهت کثرت پروژه‌های استان و علاقمندی بنده برای حضور در افتتاح آنان  برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها به شهرستان لنگرود سفر کردیم.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها به واسطه‌ی عدد و رقم عظمت دارند و برخی به واسطه‌ی نوع تأثیر اجتماعی آن پروژه از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

وی عظمت و بزرگی پروژه‌ی افتتاح این چمن مصنوعی را به واسطه‌ی حضور علاقمندانه‌ی جوانان در استفاده‌ از آن اشاره و خاطر نشان کرد: کشور و استان با بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی گریبانگیر است که حضور نوجوانان و جوانان در مجامع‌ی ورزشی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در کاهش این آسیب‌ها داشته باشد.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد: وجود چنین پروژه‌هایی نشان از صمیمیت، رفاقت، همکاری و تعامل بین نماینده و فرماندار، دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی، ائمه جمعه و روحانیون در این شهرستان است که باعث می‌شود سهم شهرستان لنگرود نسبت به برش استانی فراتر باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با حضور مقامات برجسته‌ی کشوری همچون رئیس جمهور، رئیس مجلس و دیگر مقامات بیش از ۴ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه داشته ایم افزود: در هفته‌ی دولت امسال هزار و ۱۷۴ پروژه با هزینه‌ی هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان در گیلان به بهره‌برداری رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از تلاش های کارگزاران و خادمین نظام و دولتمردان گفت: قدردان تلاش‌های افرادی که در صف هستند و زحمات آنان کمتر دیده می‌شود هستیم.

 گفتنی است با حضور استاندار گیلان پروژه‌ی احداث چمن مصنوعی شهر شلمان لنگرود در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۴۰۶ مترمربع با هزینه‌ی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی ۲ درصد نفت و گاز ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.