بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید ایران در بازی با سوریه کار سختی دارد.

صحبتهای علیرضا جهانبخش با سایت AFC درباره تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که با سایت AFC مصاحبه می‌کرد در خصوص تساوی تیم‌های ایران و کره جنوبی در سئول گفت: قبل از بازی می‌دانستیم که بازی سختی پیش روی ماست و باید با صد در صد توان‌مان مقابل 60 هزار تماشاگر بازی کنیم و همین موضوع باعث شده بود تا تیم کره بازی را هجومی آغاز کنند. قبل از اینکه به سئول برویم می‌دانستیم کار سختی در انتظار ماست و برای همین تلاش کردیم تا تمرکزمان از دست نرود و متحد باشیم. همچنین می‌دانستیم که فشار بازی بالا خواهد بود و روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودیم. این تاکتیک را در نیمه اول خیلی خوب اجرایی کردیم اما در نیمه دوم متاسفانه بازیکن ما اخراج شد و 10 نفره شدیم که این موضوع کار را برای ما خیلی سخت‌تر کرد و باید نسبت به قبل منسجم‌تر و با برنامه‌تر بازی می‌کردیم. به همین دلیل سعی می‌کردیم با دوندگی زیاد به حریف اجازه ندهیم از شرایط بازی استفاده کند و با دوندگی زیاد سعی می‌کردیم فضاهای خالی را از حریف کره‌ای بگیریم. باید پذیرفت که با 10 بازیکن و در شرایط تحت فشار ورزشگاه سئول گرفتن یک امتیاز از تیم کره خوب است. 

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر تو نقاط قوت تیم ملی، چیست، اظهار داشت: یکی از نقاط قوت ما این است که سخت تلاش کنیم و مثل یک تیم در زمان حمله و دفاع تلاش می‌کنیم ما در بخش دفاعی بسیار ظاهر شدیم و ماموریت‌مان را به بهترین شکل انجام دادیم. مسلما گرفتن یک امتیاز از کره جنوبی مقابل 60 هزار تماشاگر کار بسیار سختی بود اما ما با یک کار تیمی و اصولی موفق شدیم این کار را انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی بعدی ایران مقابل سوریه که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: می‌دانیم که بازی بعدی ما با سوریه است و این در حالی است که این تیم الان شانس صعود به جام جهانی دارد و همین موضوع باعث خواهد شد که ما بازی بسیار سختی در پیش داشته باشیم. چرا که سوریه نشان داده تیم خوبی است و مقابل ما با همه توان بازی می‌کند اما در نظر بگیرید که ما در خانه خودمان و مقابل هواداران‌مان بازی می‌کنیم و به همین دلیل به دنبال این هستیم تا با ارائه بهترین عملکرد بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.همه تلاش‌مان را در بازی روز سه‌شنبه انجام خواهیم داد تا بدون گل خورده و بدون شکست و با گرفتن 3 امتیاز مقابل هواداران‌مان جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.