خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ایتالیا در دیدار شب گذشته، مدعی شد که اسپانیا با اتکا به بازی تیمی پیروز میدان بود نه انفرادی.

سرمربی اسپانیا: این تیم های بزرگ هستند که پیروز می شوند نه بازیکنان!

به گزارش قدس آنلاین، دو گل از ایسکو و یک گل از موراتا کافی بود تا ایتالیا به زانو در بیاید و شکست بخورد. شاگردان لوپتگی در تمام طول بازی بهتر از حریف کار کردند و موقعیت های متعددی روی دروازه آتزوری ایجاد کردند. پس از بازی نیز لوپتگی مدعی شد که تیم بهتر برنده شد نه بازیکنان آماده تر.

او گفت: ما با اعتماد به نفس و روحیه ای بالا بازی کردیم و نشان دادیم که بازی های دشواری مثل این را هم حل می‌کنیم. من خیلی خوشحال و راضی هستم زیرا ایتالیا حریف بسیار پیچیده ای است ولی در فوتبال هیچ چیزی به نام بی نقصی وجود ندارد. ما هنوز در جام جهانی نیستیم ولی شایسته 3 امتیاز بودیم. از روز اول حضورم در اسپانیا، از عملکرد بازیکنان راضی بوده ام. تمرکز و تعلق خاطر آنها فوق العاده است. تنها تیم های بزرگ پیروز می‌شوند نه بازیکنان بزرگ.

وی درباره ایسکو عنوان کرد: ایسکو؟ او فوق العاده بود و قفل بازی را برایمان باز کرد. با این حال دائم دنبال توپ بود و بدون آن هم خوب کار می‌کرد. تعویض ها؟ تصمیم هایی گرفته شد که ساده نبود ولی تغییر سبک بازی مان خیلی در روندش تاثیر نداشت. چیزی که مهم است کیفیت یک نمایش است.

سرمربی اسپانیا در خصوص آسنسیو نیز اینگونه پاسخ داد: آسنسیو؟ تمام این صحبت ها راجع به آسنسیو به او کمکی نمی‌کند ولی رویکرد او فوق العاده است و از عملکردش راضی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.