سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از شرایط حاکم بر این تیم، تاکید کرد که فاصله بین تیم ملی و مسئولان نمایان شده است. وی همچنین گفت برای تیم ملی حساب باز می کند!

صحبت درباره تبانی تیم ملی کثیف است/ تهدیدها را علیه ما تمام کنید/ برای تیم ایران حساب باز می کنم!

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تیم ملی بعد از تساوی مقابل کره جنوبی و پیش از بازی با سوریه توضیحاتی داد.

کی روش درباره بازی با سوریه گفت: بر اساس اعداد و ارقام سوریه تیم سوم گروه است. این تیم همه را شگفت زده کرده است. ما هم کاملا هوشیار و آماده هستیم تا با انگیزه بالا مقابل سوریه حاضر شویم. یکی از دلایل آن رفتار سوریه در بازی رفت بود که رفتار خوبی نبود و بازیکنانشان مقابل ما خشن بازی کردند. برای همین با انگیزه و آمادگی کامل بازی می کنیم.

وی درباره رکورد تیم ملی و شکست ناپذیری این تیم گفت: این رکوردها حائز اهمیت است. ما درون زمین نتایج خوبی گرفته ایم و رکورد خاص را به دست آورده ایم ولی نتیجه خاصی را قبل از بازی مرور نمی کنیم. فقط می خواهیم درون زمین عملکردمان را نشان بدهیم. اگر این رکورد را حفظ کنیم، برایمان خاص است.

سرمربی تیم ملی درباره عدم مصاحبه بعد از بازگشت به ایران گفت: این مسائل به بازی با کره جنوبی ربطی نداشت. این مسائل ماه هاست که دارد رخ می دهد و پابرجاست. اتفاقی که دیروز در فرودگاه رخ داد، مثالی هست که بعد از ۷ سال است داریم آنرا می گوییم. وسط چمدان ها و مسافران دیگر، فضای خوبی برای مصاحبه نیست ولی بازهم شاهد بودیم این اتفاق افتاد. بعد از ۷ سال، اتفاق دیروز نشان داد رفتار حرفه ای گری برقرار نیست. ما شاهد بودیم هواداران، مسافران، خبرنگاران و چمدان ها آن وسط کنار هم قرار داشتند و فضای خوبی نبود. 

کی روش یادآور شد: مسائل دیروز نشان دهنده این است که اتفاقات پابرجاست. با درنظر گرفتن دستاوردهای تیم ملی، فاصله بیشتری بین تیم ملی و مسئولان ایجاد شده است و این بی تفاوتی نمایان است و می توان آنرا دید. ما داریم زمان را از دست می دهیم. بازی با روسیه را از طریق ارتباطات شخصی خودم با سرمربی روسیه هماهنگ کرده ام ولی چند روز قبل از آن قرار بود بازی دوستانه دیگری داشته باشیم ولی چون بودجه لازم را برای آن بازی نداریم این مسابقه لغو خواهد شد. این زمان است که دارد از دست می رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جالب است بعضی از خبرنگاران هرچه می خواهند می نویسند ولی اینجا نمی آیند. آنها دارند تلاش می کنند روحیه و افتخار بازیکنان را کوچک نشان بدهند. آنها می خواهند ارزش کار ما را پایین بیاورند و به ما درس اخلاقی بدهند در حالی که این افراد در این جایگاه نیستند. یکسری اشخاص به آنها مطالبی را علیه تیم ملی می دهند. افراد واقعی بازیکنان هستند که وسط زمین برای تیم ملی می جنگند.

وی سپس خطاب به یک روزنامه خاص گفت: تهدیدی که به کادر بنده و بازیکنان وارد می کنید را تمام کنید و بگذارید کارمان را بکنیم.

کی روش درباره احتمال تبانی ایران با سوریه بر اساس ادعای مسئولان فدراسیون کره جنوبی تصریح کرد: استحقاق صحبت کردن ندارد که درباره این موضوع حرف بزنم. آنقدر کثیف و بزدلانه است این صحبتها و نظرات که می خواهند علامت سئوالی مقابل دستاورد تیم ملی بگذارند. نباید راجع به این مسائل صحبت کنیم. توصیه من به شما این است که این صحبتها را فراموش کنید و روی کار خود در راه کمک به آماده سازی تیم ملی کشورمان تمرکز کنید. ببخشید که کلمه کشورمان را به کار بردم. تا زمانی که در من این مملکت هستم و این پیراهن مقدس را به تن می کنم، به ایران «کشورم» می گویم و برای منافع ایران می جنگم. ما از شما می خواهیم از برنامه آماده سازی تیم ملیحمایت شود. چیز خاصی نمی خواهیم.

وی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی تا جام جهانی و اینکه این بازی ها نیاز به تامین مالی مناسب دارد، گفت: سعی می کنم حساب بانکی باز کنم تا مردم به ما کمک کنند!

سرمربی تیم ملی درباره جشن صعود به جام جهانی بعد از بازی با سوریه تاکید کرد: ما کارمان را انجام می دهیم و بعد به منزل می رویم. جشن ها را برای افراد دیگر می گذاریم. بعد از بازی به خانه می رویم چون آنها هستند که از مردم حمایت کردند!

کی روش درباره عدم حضور بازیکن مورد علاقه اش که چند سال در لیگ اسپانیا بازی کرده و حالا در تیم ملی نیست، یعنی مسعود شجاعی گفت: فکر کردم شما راجع به جواد نکونام صحبت می کنید. اگر نکونام امروز اینجا کنار ما نیست به این خاطر است که هفت ماه حقوق به وی ندادند. بیایید الان درباره جواد نکونام صحبت کنیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.