ایلام- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بیش از ۹ هزار نفر در بخش صنعت استان ایلام مشغول به کار هستند.

۹ هزار نفر در بخش صنعت ایلام مشغول فعالیت هستند

به گزارش قدس آنلاین، یاراله نصیری در حاشیه نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان ایلام با بیان اینکه اوج مشکلات حوزه صنعت استان در سال های ۹۴ و ۹۵ بود، اظهارداشت: کسانی که از برجام انتقاد دارند، از حوزه صنعت اطلاعات و شناخت کافی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ واحد تولیدی استان تسهیلات دریافت کرده و به چرخه تولید برگشته اند، افزود: در طول دولت یازدهم بالغ بر ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال استان، فعال شده و مجدداً در مدار تولید قرار گرفته اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه ۶۳ درصد واحدهای صنعتی استان فعال هستند، خاطرنشان ساخت: درصدد هستیم با بیش از ۴۰ واحد صنعتی استان با تزریق به موقع تسهیلات و رفع موانع، مجدداً احیا شده و تولیدشان را از سرگیرند.

یاراله نصیری به اشتغال بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در صنایع استان اشاره کرد و بیان داشت: در هیچ دورانی مدیران استان از لحاظ کمبود و کسری منابع مالی به اندازه چند سال اخیر تحت فشار نبوده و علی رغم همه کمبودها و کاستی های مالی، تلاش های ارزنده ای در سطح استان صورت گرفته و این تلاش ها با احیای دوباره صنایع، به سرانجام رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.