آرمان گفت: وزیر راه و شهرسازی ببیند بین استان هرمزگان و استان فارس که این حادثه روی داده، چه نوع جاده‌ای وجود دارد؟ این مسیر فاقد راه‌آهن است و جاده‌ای هم که هست، مربوط به ۵۰سال پیش است.

آقای آخوندی جاده فارس-هرمزگان مربوط به ۵۰ سال پیش است/بی تفاوتی شما اصلا قابل توجیه نیست!/برای ساختن آزاد راه نیازی به هزینه ارزی نیست

به گزارش قدس آنلاین، بهمن آرمان اقتصاددان اصلاح‌طلب با انتقاد از رفتار وزیر راه و شهرسازی در قبال حادثه تصادف دانش‌آموزان هرمزی اظهار کرد: برای ساخت آزادراه نیازی به هزینه‌های ارزی نیست. برای ساخت شبکه‌های راه آهن نیاز ارزی حداکثر ۳‌درصد هزینه پروژه است. وی افزود: پیمانکاران ما یا بیکار هستند یا با ۳۰‌درصد ظرفیت خود کار می‌کنند. باید سیستم‌های انگیزشی را به کار برد تا سرمایه‌گذاران بتوانند در این پروژه‌های آزادراهی سرمایه‌گذاری کنند.

این اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت: طبق آمار ارائه‌شده توسط بیمه مرکزی در سال گذشته، چیزی حدود ۳‌میلیارد دلار هزینه ناشی از خسارت‌های مرتبط با تصادفات جاده‌ای توسط شرکت‌های بیمه پرداخت شده است

آرمان خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی ببیند بین استان هرمزگان و استان فارس که این حادثه روی داده، چه نوع جاده‌ای وجود دارد؟ این مسیر فاقد راه‌آهن است و جاده‌ای هم که هست، مربوط به ۵۰ سال پیش است. می‌خواهیم چشم روی حقایق ببندیم و آن کسانی را که می‌خواهند به کشور خدمت کنند کنار بگذاریم. بی‌تفاوتی شما اصلا قابل توجیه نیست.

منبع: سایت نود اقتصادی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.