ساری- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت بیشتر دولت از صنایع استان، گفت: هنوز تولیدات صنایع مازندران صادرات محور نیست.

تولیدات صنایع مازندران صادرات محور نیست

به گزارش قدس آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا، اظهار داشت: مازندران از استان‌های مهمی بوده که در تمام زمینه‌ها حرفی برای گفتن داشته و با توجه به میزبانی میلیون‌ها مسافر و گردشگر نیازمند نگاه ویژه دولت است.

وی افزود: با رای اعتمادی که مجلس به دولت داد امیدواریم هیئت وزیران به برنامه‌های خود عمل کرده و با تعامل بیشتر با نمایندگان در زمینه رفع معضلات و مشکلات جامعه و توسعه همه جانبه گام بردارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار ما از رئیس جمهور این نیست که ۱۰۰ درصد تعهدات خودرا عمل کنند اما انتظار واقع بینانه این است بتواند بخش عظیم آن را عملیاتی کند، افزود: برخی از پروژه‌ها مانند محور هراز قرار بود تا پایان سال به اتمام برسد که امیدواریم با نقدینگی مناسب این پروژه تکمیل و به موقع تحویل داده شود.

یوسفیان ملا گفت: آمل شهری توریستی و گردشگرپذیر است که یکی از مشکلات آن ساماندهی زباله است در این زمینه نیز تلاش داریم اوقاف زمینی را جهت رفع این معضل در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از جوانان فارغ‌التحصیل جامعه جویای کار هستند و اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و مردم است که این مشکل با سیاست کلی و کلان دولت رفع شود، افزود: در زمینه تولید نیز جلسات مختلفی جهت حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران برگزار شد تا بتوانیم اشتغال را توسعه و تولید را صادرات محور کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.