سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسئولان باید برای تأمین معیشت و بهبود اقتصاد و درآمد مردم تلاش کنند و نسبت به ترویج جلوه‌های فرهنگ اسلامی نیز تمهیدات ویژه‌ای داشته باشند.

مسئولان برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی روز شنبه در دیدار با فعالان فرهنگی و هنری استان سمنان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اسلامی و اصلاح سبک زندگی مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که در کنار تأمین معیشت به این مسئله حیاتی نیز تأکید دارند.

وی با بیان اینکه ولی‌فقیه و رهبر در یک جامعه همانند سنگر مردم را از دشمنان محافظت می‌کند افزود: عمل به توصیه‌های رهبری در حوزه فرهنگ باید در دستور کار فعالان فرهنگی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری درباره عبارت "آتش به اختیار" اذعان کرد: برخی از سودجویان از این عبارت برداشت‌های نامتعارفی را بیان می‌کنند و درصدد دستیابی به اهداف و منافع شخصی خود با استفاده از این عبارت هستند.

وی تصریح کرد: آتش به اختیار برای افرادی است که در حوزه فرهنگ اسلامی طرح‌هایی را برای اجرا دارد که خللی به قوانین جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و باید در جامعه اجرا شود.

شاه‌چراغی با تأکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری همواره راه گشا برای رفع مشکلات کشور بوده است افزود: امروزه مردم در معرض هجمه‌های سنگین دشمن در بعد اقتصادی و فرهنگی هستند و این مسئله باید موردتوجه مسئولان نظام قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تأمین معیشت و بهبود اقتصاد و درآمد مردم تلاش کنند و نسبت به ترویج جلوه‌های فرهنگ اسلامی نیز تمهیدات ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اعلام کرد: همه جوامع مردمی در تمام اقشار کشور باید برای انقلاب فرهنگی در جامعه همکاری کنند و مانع از نفوذ افکار و هجمه‌های نادرست دشمن به کشور شوند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.