مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تجمل گرایی مخالف هنجارهای انقلاب است و موجب شکست نظام خواهد شد.

هنجارهای انقلاب حفظ شود/تجمل گرایی باعث شکست نظام می شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه خراسان که در مدرسه علمیه شهید نواب برگزار شد اظهارکرد: طلبه های جوان باید توجه داشته باشند به عنوان سرباز امام زمان(عج) پا در مسیری گذاشته اند که باید تلاش کنند در حوزه علم آموزی  و تاثیر در جامعه مهم باشند.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم حوزه های علمیه مانند دانشگاهها نیستند و طلاب جوان باید با سخت کوشی به فراگیری علم و دانش بپردازند تا بتوانند تاثیرگذار باشند زیرا فرد بی سواد به هیچ کاری نخواهد آمد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش زیادی را انجام داد تا نظام ما شکست بخورد اما آنها به مقصود خود نرسیدند زیرا هنجارهای انقلاب هنوز در جامعه ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه روند تجمل گرایی و خوشگذرانی در کشور ما رو به افزایش است که اگر این ها بخواهد در جامعه نهادینه شود سفره انقلاب و نظام برچیده خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حالا در جامعه ما عده ای می گویند انقلاب تمام شده و باید به دنبال خوشگذرانی برویم و عده ای نیز در طرف مقابل می گویند تا آخرین قطره خونمان از آرمان های انقلاب حفاظت خواهیم کرد.

علم الهدی تاکید کرد: دشمن تلاش زیادی دارد تا با جنگ نرم به هدف خود برسد اما باید ما همچون گذشته بر سر آرمان های خودمان بایستیم و از آن دفاع کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.