حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید بر اینکه احیای غدیر برای همه واجب و اوجب واجبات است، گفت: حوزه‌ها باید در این زمینه درس‌های فقاهتی و ولایتی داشته باشند.

احیای غدیر در جامعه از اوجب واجبات است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در نشست تخصصی غدیرشناسی قم طی سخنانی درکارگاه آموزشی غدیرشناسی که به منظور آموزش دوره‌های تخصص غدیرشناسی برگزار شده بود گفت: علامه امینی (ره) و دیگر علما در زمان حیات خویش نقش بسیار خوبی ایفای کرده‌اند، اما زمان تغییر کرده، انقلاب شده و دنیا متوجه قدرت امیرالمومنین(ع) شده، آنان می‌خواهند ریشه شیعه را بزنند، لذا باید غدیر به روزرسانی و احیاء شود. 

وی با تأکید بر اینکه همه باید مبلغ ولایت علوی و حکومت دینی و نظام اسلامی باشیم و جلوی کفر و انحراف را بگیریم، افزود: امام خمینی(ره) آمد و این کار را شروع کرد، ما نیز نباید این فرصت را از دست بدهیم، چون شاید فرصت دیگری نداشته باشیم، اگر قدردان نباشیم مورد عذاب الهی قرار می‌گیریم. 

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به عزت و اقبال به وجود آمده برای روحانیت و حوزه‌های علمیه به برکت انقلاب اسلامی گفت: قدر امروز را بدانید و نگذارید این پرچم به زمین بیافتد و سید (رهبر معظم انقلاب) تنها بماند و این درخواست غدیر از شماست. 

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر یادآور شد: تأملی در تاریخ کنید و ببینید علما در دوره‌های گذشته در چه شرایطی بودند، بهترین موقعیت را شیخ انصاری و دیگران داشتند اما در پهنه اجتماع چون حکومت و قدرت نداشتند، نمی‌توانستند کاری بکنند، امروز خدا به شما قدرت داده، آن را از دست ندهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.