ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از حضور ۱۲۰۰ ناجی در ۳۷۵ نقطه از ۴۸۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران خبر داد.

۱۲۰۰ ناجی در سواحل مازندران حضور دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجتبی اکبری عصر یکشنبه در آیین تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبان کمپ‌های نوروزی مازندران اظهار کرد: جوانان، داوطلبان و امدادگران در ایام نوروز امسال، ٢٢٠٠ نفر روز به مسافرین مازندران خدمت رسانی کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارش از سازمان امداد و نجات کشور، استان مازندران به ‌تنهایی ۲۵ درصد حوادث کشور را به‌ خود اختصاص داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته ٢٠ نفر به قید قرعه از بین این امدادگران به سفر کربلای معلی مشرف شدند، افزود: امسال نیز ٧٢ نفر به این سفر معنوی اعزام می شوند تا اندکی از زحمات شان جبران شود.

دریا به مشکلات مازندران اضافه کرده است

همچنین نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری بیان داشت: دریا برای مازندران مشکلات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بوجود آورده است و هلال احمر که سازمانی بین المللی، جهانی و بدون مرز است، بسیاری از مشکلات دریا را با یاری و از خودگذشتگی مرتفع کرده است.

آیت الله طبرسی افزود: من هم خود را عضوی از شما امدادگران می دانم و امیدوارم به همه اهداف خیرتان برسید.

فعالیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در هلال احمر

در ادامه نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور گفت: ٢٠ هزار جوان امدادگر از ٢٥ اسفند تا ١٥ فروردین و بدون هیچ چشمداشتی در خدمت مردم ایران بودند تا مسافران نوروزی با امنیت و آرامش از این ایام لذت ببرند.

حجتالاسلام عبدالحسین معزی افزود: امنیت با مهربانی فراهم می شود همانند دست های مهربان امدادگران و داوطلبان هلال احمر که هیچ منت و طلبی از کسی ندارند.

وی اضافه کرد: به یاری همین نیروهای مومن، هلال احمر از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نیروی امدادی، مردمی و داوطلب بهره می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.