سایت آلمانی درباره احتمال تبانی در بازی دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و سوریه نوشت که احتمال تبانی در این بازی چیزی در حد صفر است.

نظر آلمانی‌ها درباره تبانی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از سایت آلمانی SHZ، دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و سوریه سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را برگزار خواهند کرد. سایت آلمانی SHZ پیش از بازی نوشت: در حالی که گفته می‌شود احتمال تبانی بین دو تیم ایران و سوریه وجود دارد، کارلوس کی‌روش، صراحتا عنوان کرد که به هیچ وجه چنین چیزی مطرح نیست و با قدرت به مصاف سوریه خواهند رفت.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده و بازی آنها با سوریه فقط تشریفاتی است. این‌ در حالی است که دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان و کره جنوبی باید در دیداری مهم و حساس در تاشکند برابر هم به میدان بروند تا تیم دوم گروه به جام جهانی مشخص شود.

با توجه به این که دو تیم ایران و سوریه کشورهای اسلامی محسوب می‌شوند و از لحاظ سیاسی نزدیک به هم هستند، دو کشور کره جنوبی و ازبکستان ترس از احتمال تبانی در این دیدار را دارند. با این حال به نظر نمی‌رسد نزدیکی سیاسی باعث تبانی در این بازی شود، چرا که اتفاقات بازی رفت در مالزی باعث شد که انگیزه ایرانی‌ها برای انتقام دو چندان شود تا آنها بتوانند در تهران تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه را شکست دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.