به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود پیروزی برابر مجارستان از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

فرناندو سانتوس: مقابل مجارستان افت کردیم/ حساس ترین بازی ما برابر سوئیس است

به‌ گزارش قدس آنلاین، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال پیروزی ارزشمندی را در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دست آورد و توانست با یک گل مجارستان را از پیش رو بر دارد.

سانتوس به نظر می‌رسد که با وجود پیروزی در این دیدار حساس از عملکرد شاگردانش راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: تا دقیقه ۳۰ بازی بسیار خوب ظاهر شدیم و چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما با ۱۰ نفره شدن حریف به یک باره همه چیز تغییر کرد. نمی‌دانم  واقعا چه اتفاقی افتاد که ناگهان افت کردیم.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم بار دیگر کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم گلزنی کنیم اما  بعد از گل دوباره افت کردیم انگار که بازیکنان در توانایی خود شک داشتند. پیش از این گفتم که ما تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چهار فینال پیش رو داریم. در دو فینال موفق به پیروزی شده‌ایم. بازی سخت بعدی ما برابر آندروا و در خانه این تیم است. بعد از آن هم باید برابر سوئیس به میدان برویم که این حساس‌ترین بازی ما است. باید در هر دو بازی به پیروزی برسیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئیس بهترین عملکرد را در  این گروه داشته و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پرتغال در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و شانس نخست صعود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.