اهواز_ برای سومین سال پیاپی طرح مشارکت خیران در قربانی کردن دام از سوی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز به اجرا درآمد و در آن با جمع‌آوری ۴۰ میلیون تومان به ۹۰۰ خانوار گوشت قربانی اهدا شد.

کمک به ۹۰۰ خانوار نیازمند با طرح خیرخواهانه گوشت قربانی در اهواز

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی شکوه‌نیا، معاون محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر اهواز اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی طرح مشارکت خیران در قربانی کردن دام از سوی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه برخی از خیران که امکان تهیه یک رأس دام به صورت مجزا را ندارند، بنابراین با نذر مبلغی از هزینه دام در این طرح خیرانه شرکت کردند، افزود: سال اول با ۱۰ رأس گوسفند، سال دوم با ۸۳ رأس گوسفند و سال سوم با ۷۰ تا ۸۰ رأس گوسفند و مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیون تومان این طرح خیرانه به اجرا درآمد.

شکوه‌نیا ادامه داد: به جهت آنکه از این طرح خیرخواهانه دام‌پروران شهرهای مختلف استان از سود مادی بهره‌مند شوند، بنابراین دام‌ها در خود شهرها خریداری و در همان جا نیز قربانی و میان نیازمندان توزیع شد که این حرکت همچنین در راستای فاسد نشدن گوشت‌ها انجام گرفت. دام‌های قربانی در مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز و روستاهای دیگر شهرها همچون غیزانیه، حصیرآباد، کوت عبدالله، روستاهای شادگان میان ۷۰۰ تا ۹۰۰ خانواده توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر اهواز عنوان کرد: خیران مساجد حضرت جوادالائمه پادادشهر، امام حسن عسکری، امام خمینی، چهارده معصوم فاز ۲ پاداد و المهدی زیباشهر در این طرح مشارکت داشتند.

منبع: ایکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.