اهواز_جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: زائران برای سفر به عتبات عالیات از هم اکنون مدارک قانونی را مهیا و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.  

زائران برای سفر به عتبات عالیات باید گذرنامه و روادید معتبر داشته باشند 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، ‌ سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: اقدامات عمرانی و زیر ساختی که در حال آماده سازی است مورد بررسی قرار گرفت و تمهیداتی که برای تامین نظم و امنیت تردد زائران پیش بینی شده مورد بررسی و ارزشیابی قرار رفت.

وی افزود: با توجه به ارزشیابی چالش های سال گذشته و همچنین بررسی های که در سطح استان صورت گرفته شده، ‌مسئولان استانی اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات انجام داده اند.

سردار فتحی زاده ادامه داد: در بازدیدی که از عملیات عمرانی مسیر چذابه انجام شده است، امیدوار هستیم در فرصت باقی مانده تا آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی همه تمهیدات فراهم شود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با پیش بینی های صورت گرفته و با اقدامات تقویتی که نیروی انتظامی برای این مرز انجام داده، ‌ امیدوار هستیم مسیری خوبی را برای عبور امن، ‌منظبط و قانون مند زوار شاهد باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می پذیرد، تصریح کرد : شرایط امسال مشابه سال گذشته به شکل جدی تر و سختگیرانه تر اعمال و اجرا می شود تا بتوانیم خدمات شایسته ای را برای هموطنان انجام دهیم.

سردار فتحی زاده به هموطنانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند توصیه کرد: از هم اکنون مدارک قانونی را مهیا کنند و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه در خصوص تردد از مرز خسروی بیان داشت: تدابیری صورت گرفته که مرز خسروی امسال به بهره برداری برسد و تمهیدات امنیتی و انتظامی در حال انجام است اما شرط بازگشایی مرز برقراری تامین و آمادگی رسمی کشور عراق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.