یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در لیگ های خارجی بازی می کند، بعد از تمرین تیم ملی و در هتل از سوی یک خانم تهدید به افشاگری شد!

شوک به بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با تهدید یک خانم!

به گزارش قدس آنلاین، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام تمرین مخفی و بدون حضور اصحاب رسانه روز یکشنبه، درحالی ساعت 21:15 به هتل محل اقامت شان بازگشتند که در این میان، بسیاری  از شاگردان کی روش در لابی هتل با خانواده و دوستانشان خوش و بش گرمی داشتند و چند دقیقه ای را با آن ها گذراندند.

یکی از بازیکنان تیم ملی که لژیونر هم است با دیدن 2 خانم در هتل شوک زده شد و به سمت آن ها رفت. این لژیونر که در هفته های اخیر تا حدی از روزهای اوجش فاصله گرفته است، حدود 30 دقیقه با حالتی عصبانی با این افراد صحبت کرد و در پایان برای استراحت به اتاقش رفت اما نکته حائز اهمیت این است که یکی از این این خانم ها، بازیکن تیم ملی ایران را به شکل عجیبی تهدید می کرد. این خانم حتی پس از خروج بازیکن مذکور از لابی هتل هم کوتاه نیامد و برای پیگیری موضوع سمت اتاق او رفت که البته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در لابی  اجازه نداد او سوار آسانسور شود.

طبق گزارش باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد یکی از دلایل افت بازیکن مطرح تیم ملی اختلاف او با این خانم باشد که سبب شده است لژیونر اروپایی کشورمان که در فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم باشگاهی اش محسوب می شد، وضعیت خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشته باشد.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال به این ماجرا واکنشی نشان می دهد یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.