سرمربی تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حاضر شد و در رابطه با شرایط این دیدار صحبت کرد.

نظر سرمربی سوریه در رابطه با تبانی با ایران / می خواهیم در جام جهانی باشیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی سوریه برای برگزاری آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه مهمان ایران است و می تواند با کسب پیروزی برابر ایران، حضور خود در مرحله پلی آف را قطعی کند و البته امید هایی برای صعود مستقیم به جام جهانی نیز دارد. ایمن حکیم سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از ساعت 15:30 در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 می دانستیم ایران صعود می کند
خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم و از زحمات خبرنگاران تشکر می کنم. راه خیلی سختی را داشتیم. مسائل سختی را گذراندیم و اکنون در این مرحله حضور داریم. ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی این مرحله را دارد. می دانستیم که ایران قطعا صعود می کند و شایستگی این موضوع را دارد.

 هم قسم شدیم به جام جهانی برویم
امیدواریم با همه مشکلاتی که پشت سر گذاشتیم، به همراه ایران در جام جهانی حاضر شویم. با توجه به همه سختی ها و مشکلاتی که داشتیم، با لطف خدا به اینجا رسیدیم. بازی به بازی مشکلاتی داشتیم اما در نهایت عزم همه بازیکنان برای این دیدار جزم شده و همه هم قسم شدیم تا به جام جهانی برسیم.

 ابتدا می خواهیم گل نخوریم
مهم ترین موضوع این است که بازیکنان ما توانایی این کار را دارند. ما نتیجه با برد 3 گل داشتیم و اگر یک سری مسائل پیش نمی آمد، ما امروز به همراه ایران در جام جهانی حضور داشتیم و صعود ما نهایی شده بود. ما سعی می کنیم ابتدا گل نخوریم و پس از آن به فکر گلزنی برابر ایران هستیم.

 پاداش 500 هزارتایی برای گلزنی به ایران؟
حرف های زیادی درباره پاداش به بازیکنان ما مطرح می شود اما ارزش ما از 500 هزار لیره بیشتر است. بازیکنان ما همگی مستعد هستند و اراده کرده اند که برنده باشند. فکر ما تنها پیروزی در زمین است و به این موضوعات حاشیه ای فکر نمی کنیم.

 آمده ایم تا نتیجه بگیریم
من نمی توانم بگویم برای شکست ایران، ما چند درصد شانس داریم اما تیم من برای این بازی آماده است و توکل ما به خدا است. آمده ایم تا نتیجه مورد نظر برای این دیدار را کسب کنیم و برای این کار آماده هستیم.

تبانی با ایران برای حضور در جام جهانی شایعه است
صحبت هایی که در رابطه با تبانی با ایران و حرف های زیاد شعبو گفته می شود فقط شایعه است. همچنین صحبتهایی در تیم ما وجود ندارد. ما تنها به مسائل فنی فکر می کنیم و صحبتهای شعبو به ما ارتباطی ندارد. تمرکز تمامی اعضای تیم من روی بازی است. ما اگر برنده باشیم، استحقاق آن را داشتیم. ما مورد ظلم قرار گرفتیم اما در دیدار با ایران تنها به فوتبال فکر می کنیم.

انتقاد از سوما را قبول ندارم 
او در پاسخ به سوالی در رابطه با ضعف سوما در دیدار برابر قطر گفت: انتقادها از عمر سوما را قبول ندارم و او بازیکن موثر و خوبی است. همه بازیکنان در یک اندازه خوب هستند. توکل ما به خدا هست و برابر ایران بهترین بازیکنان را به میدان خواهیم فرستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.