حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای از سکوت مرگبار جامعه بین الملل و مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات ارتش میانمار در قبال مسلمانان این کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در این بیانیه که از سوی حزب الله لبنان منتشر شد آمده است: حزب الله جنایات مرتکب شده علیه مسلمانان روهینگیا در میانمار را که به قربانی شدن هزاران تن و آوارگی ده ها هزار تن منجر شده محکوم می کند. این جنایات باعث نشد تا مدعیان دفاع از حقوق بشر در جهان به خود تکانی بدهند. این مظلومان که در معرض وحشیانه ترین کشتار قرار گرفته اند قربانیان یک نظام جنایتکار در میانمار هستند آنها همچنین قربانی تبانی بین المللی علیه شان و علیه مسلمانان در سراسر جهان شده اند به ویژه آنکه مستکبران در قبال این نسل کشی و زیرپا گذاشتن حقوق زنان و کودکان ساکت شده اند چرا که منافع آنها و پروژه های جهنمی شان در جهان به خطر نیافتاده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اندک صحنه های دردناکی که به رسانه ها درز پیدا می کند نشان دهنده کشتارها در ایالت راخین و میزان کینه ای است که طرفداران نظام حاکم در میانمار و کسانی که از حمایت قدرتهای جهانی از جمله دشمن صهیونیستی بهره می شوند درون سینه خود دارند. دشمن صهیونیستی از مسلح کردن ارتش جنایت کار این کشور برای ادامه یافتن جنایاتش خودداری نمی ورزد. ما از امتمان و جامعه جهانی می خواهیم تا یک صدا در برابر کشتار جمعی مظلومان در منطقه راخین بایستند تا تبدیل به شاهدان دروغین یکی از وحشیانه ترین جنایات عصر حاضر نشوند.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.