رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جهش های تربیتی نسل آینده کشور در آموزش و پرورش رقم می خورد.

جهش‌های تربیتی نسل آینده کشور در آموزش‌وپرورش رقم می‌خورد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در همایش اعضای کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در دماوند، طی سخنانی گفت: همکاری و هم آوایی نظام های تربیتی در کشور، اتفاق مبارکی است و می تواند آثار مناسبی در جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: عرصه آموزش و پرورش بهترین عرصه برای انجام رسالت حوزه علمیه است، جهش های اساسی تربیتی نسل آینده کشور در آموزش و پرورش رقم می خورد و لذا باید نظام آموزش و پرورش را یک نظام بسیار پایه ای بدانیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور لزوم فرهنگ سازی برای انجام کارهای جمعی و گروهی در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید به سویی برود که نقص عدم توانایی کارهای گروهی و جمعی در کشور را کاهش دهد.

وی بر لزوم تقریب مذاهب تاکید کرد و افزود: اگر در استان هایی که ترکیب جمعیتی اهل تسنن و شیعه را دارند، قدرتمند عمل کنیم، قطعا می توانیم بر هم زیستی اجتماعی مذاهب اسلامی تاثیرگذار باشیم.

بر اساس این گزارش، همایش اعضا کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در آستانه عید غدیر با حضور حجت السلام و المسلمین سید مجتبی ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در عرصه همکاری حوزه های علمیه وآموزش و پرورش و اعضا کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش پنج استان کشور در شهرستان دماوند برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.