۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 560741

ایلام- صبح سه شنبه و در میدان ۲۲ بهمن ایلام، قاتلی که در سال ۹۱ دو نفر را به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

قاتل ایلامی به دار مجازات آویخته شد

به گزارش قدس آنلاین، پاییز و زمستان ۹۱، یک اقدام به قتل نافرجام و دو قتل در ایلام اتفاق افتاد و نقطه مشترک این سه، خودرو پراید بود. دو برابر به نام های «عقیل و خلیل – ن» در ساعات پایان روز خود را بعنوان مسافر جا زده یکی در جلو نشسته و دیگری در صندلی عقب تا نقشه شوم خود را اجرا کنند، اقدام اول نافرجام ماند و راننده پراید خود را به مردن زده و پس از متواری شدن دزدان قاتل، از مهلکه می گریزد.

اما در روزهای آخر پاییز ۹۱، اقدام دوم برای قتل و دزدی پراید صورت می گیرد و قربانی اول در دام برادران گرفتار شده و به قتل می رسد.

پس از این حادثه و فاصله کمتر از ۲ ماه قتل دوم نیز به همان شیوه اتفاق می افتد و نفر دوم نیز به قتل می رسد و کارآگاهان در مقابل پرونده پیچیده قرار می گیرند و قتل های مشابه این شائبه را بر می انگیزد که قاتل یا قاتلان با نقشه از قبل طراحی شده به دنبال طعمه های خود هستند و سرانجام پس از مدتی قاتلین دستگیر و به قتل ها اعتراف کرده و انگیزه خود را از قتل، قطعه فروشی خودروها عنوان کردند.

حال صبح امروز و پس از قریب ۵ سال «عقیل – ن» به عنوان قاتل به دار مجازات آویخته شد و برادرش «خلیل – ن» نیز به اتهام مشارکت در قتل به حبس ابد محکوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.