رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده از ناظران تأسیس نُجَباء بوده‌ام و این گروه مقاومت به‌حق، در پیروزی‌ رزمندگان عراقی بر داعش، نقش بسزا و تأثیرگذاری داشته است.

آیت‌الله شاهرودی: ایران از تمامی گروه‌های مقاومت حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله العظمی «سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه در جریان سفر به عراق، با حضور در استان صلاح‌الدین، از مقر مقاومت اسلامی نُجَباء بازدید کردند.

«ابوحسن البلداوی» مسئول نمایندگی نظامی نُجَباء در استان صلاح‌الدین رسماً از هیئت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران استقبال و از حمایت‌های جمهوری اسلامی و در رأس آن مقام معظم رهبری در قبال جبهه مقاومت تشکر کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار، عملیات شجاعانه رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء را شایسته تقدیر دانست و گفت: از این گروه و تمامی گروه‌های مقاومت پشتیبانی خواهیم کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی ضمن تبریک آزادسازی تلعفر اظهار داشت: حقّاً مقاومت اسلامی نُجَباء در تحقق پیروزی‌ها بر گروه تروریستی داعش، نقش بسزا و تأثیرگذاری داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه «بنده از ناظران تأسیس نُجَباء بوده‌ام» خاطرنشان ساخت: سلام من را به آقای شیخ اکرم الکعبی ابلاغ نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.