سرمربی سوریه در گفتگو با رسانه های معتبر خارجی در آستانه بازی حساس با ایران عملکرد و دستاوردهای شاگردانش تا اینجا را کم از معجزه ندانست.

آخرین صحبتهای سرمربی سوریه قبل از بازی با ایران

به گزارش قدس آنلاین، سوریه به عنوان یکی از کشورهایی که با جنگ های داخلی درگیر بود، اجازه میزبانی از بازی های رسمی در خانه را نداشت؛ به همین خاطر بازی های دور دوم مقدماتی جام جهانی در گروه A آسیا را در مالزی میزبانی کرد اما با این وجود مشکلات پیش رو این تیم اجازه نداد تا آنها تا روز پایانی از ثبت شگفتی بزرگ در این گروه دشوار ناامید شوند.

خبرگزاری فرانسه در آستانه آخرین بازی مقدماتی جام جهانی در گروه های آسیا به سراغ سرمربی سوریه رفت و گفتگویی با او انجام داد که محور اصلی صحبت ها نیز برمی گشت به مصاف سرنوشت ساز امشب سوری ها با ایران در ورزشگاه آزادی تهران که ایمن حکیم مدعی شد این 90 دقیقه می تواند تاریخ فوتبال سوریه را به شکل دیگری رقم بزند.

سرمربی سوریه به خبرگزاری فرانسه گفت:« یک تیم بسیار قدرتمند حریف امشب سوریه است، تیمی که با شایستگی تیم اول قاره آسیا شده و انصافا رویارویی با ایران برای هر تیمی می تواند ترسناک باشد اما با این وجود ما برای رسیدن به این مرحله و شرایط زحمات زیادی کشیدیم و با مطالعه دقیق نسبت به ایران با انگیزه های خاصی گام به ورزشگاه آزادی می گذاریم تا با یک نتیجه خوب زمینه شادی مردم سوریه را فراهم کنیم».

این مربی ادامه داد:«این بازی مهمترین رویارویی تاریخ فوتبال سوریه است. 90 دقیقه ای که مهمترین بازی تاریخ فوتبال کشور ما را رقم خواهد زد؛ چون برتری در این بازی می تواند سوریه را در آستانه رسیدن به اولین جام جهانی تاریخ خود قرار دهد؛ از این رو برای رسیدن به امتیازات این بازی حاضریم جان خود را نیز بدهیم تا مردم سوریه شادمان شوند».


ایمن حکیم در ادامه تصریح کرد: «فارغ از هر نتیجه ای که در بازی با ایران به ثبت برسد، دستاوردی که تیم ملی سوریه در رقابت های مقدماتی جام جهانی در رقابت با مدعیان آسیایی به ثبت رساند، بی شباهت به معجزه نبود؛ چون ما نه امکانات مناسبی داشتیم نه تدارک خوبی. حتی از انجام بازی های تدارکاتی محروم بودیم با این وجود بازیکنان با از جان گذشتگی تا روز پایانی یکی از مدعیان صعود قلمداد می شوند که این برای ما ارزش بسیار بالایی خواهد داشت».


صحبت های ایمن حکیم سرمربی سوریه با خبرگزاری فرانسه بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های معتبر منطقه داشت از جمله رسانه های قطری همچون استاد الدوحه که مدعی شدند فدراسیون فوتبال این کشور هم بهتر بود به جای بازیکنان دوملیتی روی سرمایه های جوان خود همچون سوریه سرمایه گذاری می کرد تا تیمی خوب مثل سوریه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.