فرماندهی کل ارتش شکسته شدن محاصره شهر دیر الزور به دست نیروهای ارتش سوریه را یک تحول استراتژیک در جنگ علیه تروریسم توصیف کرد.

شکستن محاصره دیرالزور تحولی استراتژیک در جنگ علیه تروریسم است

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه صادره از سوی فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است: نیروهای سوریه توانستند مرحله دوم عملیات خود را در عمق منطقه البادیه با حمایت هوایی جنگنده های روسی و سوری انجام دهند و محاصره شهر دیر الزور را بشکنند. این دستاورد یک تحول استراتژیک در جنگ علیه تروریسم به شمار می آید.

درادامه این بیانیه تاکید شده است: بعد از یک سری عملیات موفقیت آمیز یگان های نیروهای مسلح با همکاری نیروهای هم پیمان و حمایت هوایی جنگنده های سوری و روسی توانستند یک عملیات قهرمانانه را برای شکستن محاصره ۳ ساله ساکنان دیر الزور انجام دهند.

در ادامه آمده است: در جریان این عملیات صدها تن از تروریستهای داعشی به هلاکت رسیده و زخمی شدند و مقرهای آنها نابود شد. این پیروزی قدرت ارتش سوریه و هم پیمانانش را برای شکست دادن تروریسم در سوریه و خنثی کردن نقشه های تجزیه طلبانه حامیان آنها نشان می دهد. همان طور که یک پایگاه استوار برای گسترش عملیات نظامی در این منطقه و اطراف آن برای نابودی کامل تروریسم تشکیل می دهد.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.