ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین، آزادسازی دیرالزور از لوث گروه‌ تروریستی داعش را پیروزی استراتژیکی علیه تروریسم و حامیان آن‌ دانست.

آزادسازی دیرالزور، پیروزی استراتژیکی علیه تروریسم و حامیان آن‌ به شمار می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین، در بیانیه‌ای شکست محاصره دیرالزور و آزادسازی آن از لوث گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات ارتش سوریه، به منزله پیروزی استراتژیکی علیه گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها به شمار می‌رود و چشم‌اندازهای جدیدی برای تحقق امنیت و صلح در تمام مناطق سوریه، می‌گشاید.

ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه تاکید کرد: پیروزی ارتش سوریه در دیرالزور، سیلی به طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، عربستان و مزدوران آن‌ها در منطقه که به پروژه تجزیه سوریه دل بسته بودند، به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: ما به ملت سوریه، ارتش و دولت این کشور، این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که این پیروزی، نتایج مثبتی به نفع مسأله فلسطین و مسائل امت عربی ما به همراه خواهد داشت. ما به نیروهای ارتش سوریه و فرماندهان آن که همیشه از انقلاب ملت فلسطین و حقوق آن‌ها در بازگشت و آزادی حمایت کردند و همچنین به ملت عظیم سوریه در سایه رهبری بشار اسد رئیس‌جمهور مبارز این کشور، درود می‌فرستیم.

 نیروهی ارتش سوریه سرانجام پس از یک عملیات سخت و پیچیده توانستند حلقه محاصره شهر دیرالزور را  در هم بشکنند و به محاصره سه ساله این شهر با تحمیل شکست سنگین به تروریست‌های داعشی پایان دهند.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.