بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه بعد از به ثمر رساندن گل دوم دست به حرکات ناشایستی زدند که باعث پرتاب بطری و اشیای مختلف از سوی تماشاگران ایران شد.

اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه گذشت

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال سوریه در دقیقه ۹۳ بازی با ایران گل تساوی (گل دوم) را به ثمر رساند. بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سوریه بعد از این گل به شادی پرداختند. تعدادی از بازیکنان سوریه به سمت تماشاگران ایران ایستادند و دست به حرکات ناشایستی زدند. همین مسئله اعتراض تماشاگران ایران را در پی داشت و باعث شد تا آنها داخل زمین بطری و اشیای مختلف پرتاب کنند.

کارلوس کی روش که به شدت از این تساوی ناراحت بود، بعد از اتمام بازی به سمت سرمربی سوریه رفت و به او خسته نباشید گفت. این در حالی بود که کی روش به اطرافیان سرمربی سوریه بی توجه بود.

بازیکنان سوریه که با این تساوی به مرحله پلی آف رسیدند، بعد از اتمام بازی به شادی در ورزشگاه آزادی پرداختند. یکی از اعضای کادر فنی سوریه با پرچم این کشور به سمت تماشاگرانشان رفت و مشغول شادی شد. بازیکنان سوریه هم به سمت تماشاگران خود رفتند و سجده شکر بر جای آوردند.

یکی از بازیکنان سوریه بعد از پایان بازی روی زمین افتاد. دیگر بازیکنان بدون توجه به وی، مشغول شادی بودند.

کارلوس کی روش بعد از اتمام بازی لحظاتی وسط زمین و میان بازیکنانش ایستاد و برای آنها صحبت کرد. سپس بازیکنان دسته جمعی به چهار گوشه زمین رفتند و برای تماشاگران دست زدند. این کار تشویق تیم ملی ایران را در پی داشت. کی روش در تمام این مدت وسط زمین ایستاده بود و تماشاگران را نگاه می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.