یاسوج- مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم خیر استان سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند.

 ۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه به دانش آموزان نیازمند کهگیلویه وبویراحمد اعطا شد

قدس آنلاین، فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در جلسه ی هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها با بیان اینکه ده هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظار حمایتهای خیران هستند، اظهار کرد: این جشن در استان همزمان با سراسر کشور در بیست و سوم شهریور ماه در پایگاه های مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن در ۱۹ مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه ها، یک جشن دینی و ملی است که هر ساله با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می گردد.

محبی یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان اعلام داشت و خاطر نشان کرد: برگزاری جشن عاطفه ها موجب خواهد شد که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند و با شرکت در این چنین جشن هایی به انجام امور خیر و نیکوکاری تشویق شوند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه مراسم جشن عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می شود بیان داشت: ۶۰۶  پایگاه ثابت، سیار، مساجد، مراکز نیکوکاری و مدارس کار جمع آوری کمکهای مردمی را انجام می دهند.

محبی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که از این مبلغ، ۷۰ میلیون تومان آن به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا جمع آوری و توزیع شده است.

وی عنوان کرد: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

بر اساس این گزارش، ۸ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه وبویر احمد، در انتظار دستانی نشستند که همیشه به بهانه ای، مهربانی را بین خود و همنوعان خود تقسیم می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.