بجنورد- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح کشور در نهایت توانمندی و آمادگی به سر می برند و هیج خطری کشور را تهدید نمی کند.

نیروهای مسلح در نهایت آمادگی به سر می برند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه در آمادگی کامل به سر می بریم اظهار کرد: امروز از همیشه آماده تر هستیم و اگر دشمنان حماقتی انجام دهند آنان را با خاک یکسان خواهیم کرد.

۲۱ تیپ ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۲۱ تیپ ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کرده اند گفت: در محیط جنگ های آینده فضا پیچیده تر خواهد شد به همین دلیل نیازمند تحرک و چابکی بیشتر نیروها هستیم.

حیدری اظهار کرد: ۲۱ تیپ هجومی را در زمینه های مختلف ارتقا و کارآمدی، چابکی و تحرک یگان ها را در مقابل با حرکت و تهدید های دشمنان افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است افزود: نیروها و کارکنان با آموخته ها و آموزه های اسلامی در راستای دفاع از کشور معرفت معنوی آموزش می بینند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به عضو یابی ارتش برای جذب نیرو اشاره کرد و افزود: ارتش نیروهایی را که شایستگی داشته باشند، دعوت به کار می کند و این سطح بندی و دعوت به صورت مستمر ادامه دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در جذب نیرو انتخاب اصلح خواهیم داشت افزود: جوانان توانمند را دعوت به کار و زمینه ارتقای آنان را نیز در دانشگاه افسری فراهم خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.