کرمان - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان کرمان اعلام کرد: هزار و ۱۹۰ مدرسه سراسر استان در جشن عاطفه ها با کمیته امداد استان همکاری دارند.

بیش از ۲۲ هزار دانش آموز  زیر پوشش کمیته امداد کرمان هستند

به گزارش قدس آنلاین، حمید کریمیان‌زاده چهارشنبه صبح در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان کرمان گفت: همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها در استان کرمان برای کمک به دانش‌آموران نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن امسال با طرح تامین بسته فرهنگی‌آموزشی و با شعار «مهر در انتظار همدلی» در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: در این طرح یک بسته فرهنگی‌آموزشی به ارزش  دو میلیون ریال شامل لباس، فرم مدرسه، کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تقدیم می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۹۳۸ و دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد در استان کرمان وجود دارد خاطر نشان کرد: از همه مردم نوعدوست استان کرمان تقاضا داریم کمک‌ها مالی خود را برای کمک به این افراد در آغاز سال تحصیلی به کمیته امداد استان کرمان بفرستند. 

کریمیان‌زاده از برگزاری مرحله دوم این جشن در تاریخ نوزدهم مهرماه سال جاری در مدارس استان کرمان خبرداد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها چاپ و در  مدارس توزیع می‌شود، گفت: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت و همچنین شماره پیامکی #۰۳۴*۱*۸۸۷۷*  برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نقدی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.