رئیس جریان حکمت ملی عراق با اشاره به پیروزی های به دست آمده ضد داعش از نیاز این کشور به پیروزی سیاسی در کنار پیروزی نظامی سخن گفت.

عمار حکیم: کشور به پیروزی سیاسی نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، عمار حکیم در دیدار با جمعی از شیوخ و بزرگان عشایر بنی سعد در استان واسط با اشاره به مقدمات کنونی برای آزادسازی الحویجه و غرب الانبار و دیگر مناطق از لوث داعش، آنرا کامل کننده پیروزی ها دانست اعلام کرد: این با جانفشانی فرزندان غیور این کشور و عشایر اصیل است.

وی افزود: کشور در کنار پیروزی نظامی به پیروزی سیاسی نیز نیاز دارد. این با حکمت در امور سیاسی و امنیتی و طرح جامع ملی که همه طیف های عراقی را در برگیرد، میسر می شود.

عمار حکیم تاکید کرد: طرح های اصلاح طلبانه صادقانه از سوی طرفهایی که اقدامات اصلاحی جدی به نفع آنها نیست در معرض خدشه و هدف  قرار می گیرند. ما خواستار طرحی هستیم که حامی جوانان باشد و از پتانسیل های آنها بهره برداری شود و این یکی از طرح های اصلاحی مهمی است که در آینده باید مورد توجه جدی قرار گیرد. ما نقش بزرگ عشایر بنی سعد در نبرد با دیکتاتوری، حمایت از روند سیاسی، جمع شدن حول مرجعیت دینی و لبیک گفتن به فتوای جهاد کفایی و ورود فرزندان آن به حشد شعبی و نیروهای امنیتی را مورد تمجید قرار می دهیم.

منبع: الفرات نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.