نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس با تأکید بر اینکه ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را به احدی نمی‌دهد، گفت: دولت نباید مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه بیاید.

دولت مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نیاید/ اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به احدی نمی‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن نوروزی اظهار کرد: طی دو دهه اخیر، سران کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها که تحت نفوذ لابی‌های رژیم صهیونیستی هستند، به‌طور مداوم علیه ایران اسلامی توطئه کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت، بهانه آمریکایی‌ها فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان بود و هر بار موضوع تازه‌ای را در این حوزه مطرح می‌کردند.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس تصریح کرد: آنها یک‌بار می‌گویند باید فعالیت‌های هسته‌ای تعلیق شود و بار دیگر می‌گویند برای اطمینان باید از مراکز نظامی ایران بازدید کنیم.

نوروزی گفت: به‌طورقطع اگر تمام خواسته‌های غرب را هم فراهم کنیم، باز سران کاخ سفید و لابی‌های رژیم صهیونیستی موضوع تازه‌ای را مطرح کرده و بار دیگر ما را تهدید و تحریم می‌کنند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی اگر روحیه انقلابی و جهادی نداشته باشیم، نمی‌توانیم برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت کنیم.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس افزود: مردم از دولت به‌ویژه دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه انتظار دارند که مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نیامده و پاسخی قاطع به اظهارات نسنجیده سران کاخ سفید بدهند.

نوروزی ادامه داد: موضوع فعالیت‌های دفاعی و نظامی برای هر کشوری جزء موضوعات بسیار حساس و محرمانه به شمار می‌آید و ایران نیز مانند دیگر کشورها به احدی اجازه بازرسی از تجهیزات دفاعی و نظامی خود را نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: در صورت کوتاه آمدن مقابل این زیاده‌خواهی آشکار آمریکایی‌ها، دیگر نمی‌توان استقلال و عزت خود را حفظ کرد؛ مسؤولان تحت هیچ شرایطی نباید مقابل اظهارات سخیف آمریکا و هم‌پیمانانش کوتاه بیایند و باید اعلام کنند که هرگونه بازرسی غیرمعقول و غیرمنطقی از ایران به‌طور کامل منتفی است.

نوروزی تصریح کرد: مقاومت در این شرایط کار ما را در آینده ساده‌تر خواهد کرد، چراکه آمریکایی‌ها بار دیگر متوجه می‌شوند که با ملتی متحد و مستحکم روبه‌رو هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.