شهرکرد-معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه ها باید با جدیت بیشتری طرح ها و برنامه های خود را برای جذب اعتبارات و تسهیلات به ویژه به منظور ایجاد اشتغال ارائه دهند.

دستگاه ها با جدیت بیشتر برنامه های خود را برای جذب اعتبارات ارائه دهند

به گزارش خبرنگار قدسی آنلاین، علیرضا شجاعی شامگاه چهارشنبه در جلسه اقتصادمقاومتی اظهار داشت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی به منظور اینکه بتواند تا پایان شهریورماه سال جاری تمامی برنامه ها را در ستاد به تصویب برساند و در نیمه دوم سال گزارش عملکرد دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهد یک برنامه ای را به عنوان ارائه گزارش و برنامه فرمانداری های شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری در دستور کار ستاد قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه هایی که با هماهنگی دستگاه های اجرایی استانی تنظیم شده توسط فرمانداران شهرستان فارسان و کیار ارائه شد تصریح کرد: برنامه های ارائه شده شامل چالش ها و مزیت های اقتصادی هر شهرستان و طرح های پیشنهادی و انتظارات از دستگاه های اجرایی می‌باشند و همچنین پیش بینی می‌شود تا پایان نیمه نخست امسال بحث برنامه ریزی به اتمام و در نیمه دوم عملکرد سال جاری را ارائه کنند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دستگاه ها باید با جدیت بیشتری طرح ها و برنامه های خود را برای جذب اعتبارات و تسهیلات به ویژه به منظور ایجاد اشتغال ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.