یاسوج- معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: تأسیس مدارس امین که در آن، روحانیون سه روز در هفته مسائل دینی را بصورت عملی و تئوری آموزش می دهند فرصتی برای توانمند سازی دانش آموزان است.

توانمند سازی دانش آموزان با تأسیس مدارس امین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه یاسوج گفت:با نیاز سنجی از مدارس تعامل دوسویه و همکاری متقابل بین حوزه علمیه و مدارس در آموزش و پرورش بسیاری از مباحث تربیتی تبیین و اجرای آن ها آسان تر می شود.

امام جمعه یاسوج در این دیدار گفت:وجود فضاهای مختلف مجازی و تبلیغی مستلزم فعالیتهای بیشتر تربیتی در مدارس است که ستاد حوزه های علمیه و آموزش وپرورش می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی امکانات وشرایط برای مسائل تربیتی فراهم است و باید از ظرفیت این ستادها استفاده شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان و رئیس ستاد حوزه های علمیه و آموزش وپرورش استان نیز گفت: با برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان پایه دهم از حوزه های علمیه بازدید و با روند آموزش های طلاب آشنا شدند.

هادی زارع پور گفت: ۱۴۸ نفر در ۱۳ کار گروه در ستادهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.