گچساران- با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد مراحل بازبینی آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد بازبینی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراحل بازبینی  آثار بیست و نهمین جشنواره تأتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و در همین خصوص پیر سبزی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با همراهی امیر حسین نوروزی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران در این شهر حضور یافت و از مراحل بازبینی دیدن کرد.

محمدعلی پیرسبزی در حاشیه این بازدید در گفت گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: مراحل بازبینی  آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٣ شهریورماه آغاز و تا ١٧شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان  اینکه ٢١ اثر نمایشی از سراسر استان در مرحله بازبینی مورد ارزیابی هیات داوران قرار خواهند گرفت، افزود: پس از بازبینی این آثار ٨ اثر برای رقابت به دبیرخانه جشنواره معرفی می گردد.

وی افزود: تاکنون چندین تئاتر در سالن تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران مورد بازبینی قرار گرفته است.

همچنین امیر حسین نوروزی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران ابراز داشت: با جدیت این مراحل را دنبال و در مسیر خدمت به هنرمندان و پیشرفت هنر نمایشی شهرستان و استان این برنامه‌ها را پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

شایان ذکر است که جشنواره تأتر استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم شهریورماه ٩٦ برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.