شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حملات به مردم میانمار با حمایت حکومت خودشان و سکوت جهانیان، مجامع بین الملل و مدافعان حقوق بشر انجام شد که واقعا فاجعه است.

حمله به مسلمانان میانمار با حمایت مدافعان حقوق بشر انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تغییرات در استان‌ها اظهار داشت: تا جایی که ممکن است فضای کاری با تغییرات به‌هم نریزد زیرا که فرصت‌ها محدود است و زمانی برای جابه‌جاییهای گسترده وجود ندارد.

وی افزود: مسئولان باید مراقب باشند افراد تندرو، بدخو و حامیان فتنه در مناصب و پست‌ها قرار نگیرند زیرا که این افراد به نظام ضربه و زمینه اختلاف را فراهم می‌کنند.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه استان‌ها آرامش می‌خواهند، بیان کرد: نمایندگان مجلس نیز باید زمینه وحدت، همدلی، کار و تلاش را فراهم کنند.

نکونام با بیان اینکه مردم واقعا مشکل دارند، خاطرنشان کرد: باید افراد معقول، مدبر و مدیر انتخاب شوند.

وی با تبریک عید غدیر خم گفت: مسئله عید غدیر برای همه بشریت است که البته تعداد زیادی از این مسئله غافل هستند.

خطیب جمعه شهرکرد بیان کرد: در بین مسلمانان و حتی شیعیان نیز هستند کسانی که از این مسئله غافل هستند.

نکونام با بیان اینکه بالاخره بشریت تا چه زمانی می‌تواند در جنگ و خونریزی زندگی کند خاطرنشان کرد: عید غدیر اعظم اعیاد است مانند واقعه عاشورا که اعظم مصائب است، اگر چه به مسئله عاشورا توجه خوبی شده اما عید غدیر مظلوم است و باید به جهانیان معرفی شود.

این مسئول با اشاره به حملات وحشیانه بوداییان به مردم مسلمان میانمار ادامه داد: این حملات با حمایت حکومت خودشان و سکوت جهانیان، مجامع بین الملل و مدافعان حقوق بشر انجام که واقعا فاجعه است.

خطیب جمعه شهرکرد بیان کرد: مجامع بین المللی شعارهای حقوق بشرانه سر می‌دهند اما در برابر این وقایع سکوت کرده و حتی حمایت نیز می‌کنند که باید جهانیان بیدار شوند و در برابر آنها ایستادگی کنند.

نکونام با اشاره به ۱۷ شهریور و سالروز جمعه خونین گفت: در این روز سربازان طاغوت به مبارزان و یاران امام حمله کردند و آنها را به رگبار بستند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره ضرورت ایستادگی در برابر نظام سلطه بیان کرد: هیچ نقطه مشترکی با نظام سلطه نداریم و هستند کسانی که نظام سلطه را همه دنیا معرفی و مدعی هستند که باید با نظام سلطه رابطه برقرار کنیم تا همه چیز برطرف شود.

منبع:‌تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.