۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 561483

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد دیدار حساس فردا عصر تیمش برابر لیورپول صحبت کرد.

تمجید ویژه پپ گواردیولا از یورگن کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، سیتیزن ها برای نزدیک شدن به صدر جدول باید از سد تیم سختکوش کلوپ که از مدعیان اصلی قهرمانی است گذر کنند.

دیدار برابر لیورپول: "منچستریونایتد و لیورپول موفق ترین تیم های فوتبال جزیره هستند؛ اگرچه آنها برای مدت طولانی است که قهرمان لیگ نشده اند؛ اما همیشه چالش بزرگی به شمار می آیند.

هرگاه برابر تیم های کلوپ قرار گرفتم، مسائل فراوانی را آموخته ام و لیورپول تیمی بزرگ با سرمربی و بازیکنانی باکیفیت است، پس به نظر بازی فردا زیبا خواهد شد."

عدم ملحق شدن سانچس به سیتی: "در بعضی مواقع انتقال ها رخ می دهد و بعضی وقتها در نهایت یک انتقال عملی نمی شود. من نمی دانم که پنجره زمستانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؛ اما در حال حاضر سانچس بازیکن آرسنال است.

آرسنال قصد داشت رحیم استرلینگ را در خلال این انتقال به خدمت بگیرد و مذاکراتی نیز انجام شد؛ اما این انتقال از نظر من محال بود."

وضعیت بازیکنان مصدوم: "فکر نمی کنم کمپانی قادر به بازی کردن برابر لیورپول باشد. اگرچه بازار تابستانی به پایان رسیده؛ اما ما توسین و مانگالا را نیز در این پست در اختیار داریم. گوندوغان نیز مدت هاست با ما تمرین می کند و حالا بخشی از تیم به شمار می آید."

قانون جدید بسته شدن بازار تابستانی پیش از شروع لیگ: "بازار نقل و انتقالت ما زودتر از اسپانیا و ایتالیا بسته می شود؛ اما به نظرم این تصمیم به سود لیگ برتر است."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.