یاسوج- سرپرست شهرداری دوگنبدان بیکاری تعدادی از کارگران شهرداری دوگنبدان را مربوط به پیمانی بودن قرارداد آنها دانست.

بیکاری تعدادی از کارگران شهرداری دوگنبدان مربوط به پیمانی بودن قرارداد آنها است

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد آقایی در جمع خبرنگاران در خصوص خبر اخراج کارگران شهرداری دوگنبدان گفت: در گذشته شهرداری جهت انجام کار نیروهایی به کار می گرفت که تذکری در این خصوص از سوی استانداری و سازمان بازرسی مبنی بر غیرقانونی بودن این اقدام دریافت کردیم.

سرپرست شهرداری دوگنبدان افزود: کارگران مذکور در قالب یک پیمان حجمی یک ماهه که به پیمانکار واگذار شده بود توسط پیمانکار بکارگیری شده بودند که تاریخ اتمام این پیمان ۳۰ مردادماه گذشته بود.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد گفت: با توجه به اینکه حجم و زمان پیمان این پیمانکار که کارگران را به کارگیری کرده بود قابلیت افزایش۲۵درصدی داشت ۱۵روز دیگر به پیمان اضافه شد و نهایتأ پس از۴۵روز کار این پیمانکار و به تبع آن کارگران به پایان رسید.

سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: ارتباط کاری این کارگران با پیمانکار بوده و با شهرداری بعنوان کارفرما ارتباطی نداشتند چرا که کار بصورت حجمی به پیمانکار واگذار شده بود.

علی محمد آقایی با اشاره به رضایت مجموعه شهرداری از کار این نیروهای زحمتکش در مدتی که کارهای واگذار شده به پیمانکار را انجام می دادند، افزود: ما هم بخاطر بیکار شدن این نیروها ناراحتیم و متأسفانه راهکار قانونی برای جذب این نیروها وجود ندارد.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است در کارهای حجمی آینده که به پیمانکاران واگذار می شود با توجه به پرتلاش بودن و تجربه کاری که این نیروها دارند از آنها استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.