شهرکرد-همزمان با عید بزرگ غدیر خم و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی مجتمع بزرگ حوزوی امام خامنه‌ای مدظله العالی در منطقه رحمتیه شهرکرد کلنگ زنی شد.

مجتمع بزرگ حوزوی امام خامنه‌ای در شهرکرد کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی مجتمع بزرگ حوزوی امام خامنه ای(مدظله العالی) گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در ۲۱ بخش خواهران و برادران از جمله علوم حوزوی در تمام سطوح، مراکز اداری، خدماتی، خوابگاهی، آموزشی، مرکز تخصصی تبلیغ، کلام، تفسیر، نهج البلاغه و مهدویت ساخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: این مجتمع بایدپاسخگوی نیاز استان و کشور باشد و امید است برای ادامه تحصیل، طلاب سایر استان‌ها نیز در این مجتمع حضور یابند.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد:ساخت این مجتمع به موسسه وفاق علوی واگذار شده که امید است خیرین ومسئولین در ساخت این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به امکانات و فضاهای آموزشی این مجتمع گفت: ایجاد فضای سبز، سالن ورزشی، مرکز آموزشی تحصیلی سفیران هدایت، مرکز تحقیقات و پژوهش، کتابخانه و سایت در این مجتمع ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.