یاسوج - بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای سازمان صداوسیما در حالی پنج شنبه شب گذشته به کار خود پایان داد که شبکه استانی دنا در بخش هایی از این جشنواره خوش درخشید و حائز ۹ رتبه برتر شد.

درخشش صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در بیستمین جشنواره تولیدات استان ها

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بیستمین جشنواره مراکز استان های صداوسیما در پنج بخش خبر، موسیقی و شعر، صدا، سیما و پژوهش و تحقیق با هدف ایجاد رقابت سالم میان هنرمندان مراکز و کشف و تشویق استعدادها از سه شنبه ۱۴ شهریورماه در کردستان آغاز شد و با برگزاری آیین اختتامیه در ۱۹ شهریورماه و با حضور تعدادی از مسئولین کشوری و لشکری و هنرمندان به کار خود پایان داد.

در این میان و از بین بیش از ۲ هزار اثر ارسالی منتخب به جشنواره در بخش اصلی کمیسیون «خبر» امید خوش نظر، در بخش ویژه کمیسیون «صدا» و در حوزه بهترین گزارشگر بخش برنامه‌های خلاقانه و تهیه‌کننده عنوان سال زینب شفیعی ، در بخش اصلی کمیسیون «پژوهش» و در حوزه پیمایش فروغ فرجی، در حوزه موسیقی، کوروش رضوانی فر، در حوزه شعر فریدون داوری حائز رتبه برتر شدند. همچنین صداوسیمای مرکز استان توانست در این جشنواره در بخش سیما، ۲ عنوان برتر تصویر برداری مستند و یک عنوان تهیه کننده برتر مستند را از آن خود کند.

در این جشنواره علاوه بر مقام های یادشده سریال تلویزیونی «نقش و نگار» در بخش تهیه کنندگی شایسته تقدیر شد .

گفتنی است که در این جشنواره مرکز صداوسیمای خوزستان که مسئولیت آن را مسلم رحیمی مدیرکل سابق صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارد، بعنوان برترین مرکز انتخاب شد.

میزبانی سال آینده این جشنواره را استان چهارمحال و بختیاری برعهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.