مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین اظهار نطر خود از منصوریان حمایت کرد.

افتخاری: منصوریان را با یک باخت برکنار نمی‌کنیم/ قریب فقط اسمش آمد و رفت!

به گزارش قدس آنلاین، رضا افتخاری در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های فوتسال در سال 95 در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش‌ها بازیکنان تیم ملی پرداخت شده است یا خیر، اظهار داشت: یک پاداش بود که آن هم وزارت ورزش پرداخت کرد. در مورد پاداش‌های دیگر هم با من صحبتی نشده و من در جریان نیستم.

وی درباره پیروزی تیم استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در پیامی هم که به هواداران دادم گفتم که امیدوارم این طلسم شکسته شود و امیدوارم مصدمان تیم‌مان هم برسندو هر چه سریع‌تر شرایط بازی را پیدا کنیم.

مدیرعامل استقلال افزود: بابت مصدومان جای نگرانی نداریم و ما به قدری بازیکن داریم که اگر 5 نفر از آنها مصدوم شوند هم جای هیچ نگرانی وجود ندارد اما دوست داریم تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که اگر علیرضا منصوریان دیدار هفته آینده مقابل پارس جنوبی شکست بخورد، چه تصمیمی در مورد او اتخاذ خواهد شد، گفت: شما این‌طور فکر نکنید و برعکس این قضیه را فکر کنید. تیم ما به امید خدا در این بازی پیروز خواهد شد.

وی درباره اولتیماتومی که هیئت مدیره استقلال به منصوریان داده بود، تصریح کرد: هیئت مدیره به هیچ وجه چنین تصمیمی نگرفته است. آقای زمانی (عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال) این موضوع را اعلام کرده اما این تصمیمی نیست که ما در هیئت مدیره گرفته‌ایم. این طور نیست که ما با یک باخت مربی خود را عوض کنیم و پشت منصوریان هستیم. قبول کنید یکسری عوامل در این مدت دست به دست هم داد تا این مشکلات برای تیم پیش بیاید.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که چه کسی جایگزین محمدحسین قریب رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهد شد، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و نمی‌دانم چه کسی انتخاب خواهد شد. قریب اصلا نیامد که بخواهد برود اسمش آمد و اسمش هم رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه قریب عنوان کرده بود که باشگاه استقلال مشکلاتی زیادی دارد، گفت: معمولا این افراد انتخاب می‌شوند که مشکلات را حل کنند و اگر مشکلی نباشد اصلا هیئت مدیره برای چه می‌خواهیم؟ کسی که به هیئت مدیره می‌آید باید تلاش کند مشکلات را رفع کند. ما هم اکنون سعی می‌کنیم مشکلات را در هیئت مدیره برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختی به بازیکنان استقلال در هفته گذشته داشته است یا خیر گفت: بله روز چهارشنبه مبلغی به بازیکنان پرداخت کردیم،ضمن اینکه مشکلی با بانک وجود دارد که به امید خدا برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.