اصفهان- معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از کشف مقدار ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد اصفهان و استان سمنان و دستگیری پنج سوداگر مرگ خبر داد.

انهدام باند سوداگران مرگ با ۶۰ کیلوگرم مواد افیونی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و سمنان مطلع شدند تعدادی سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله مواد افیونی از جنوب کشور به یکی از استان های شمالی و عبور از اصفهان هستند که بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران یک دستگاه پژو پارس و دو دستگاه سواری پراید متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند افزود: در بازرسی بعمل آمده مقدار ۶۰ کیلوو ۲۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب یکی از پراید ها جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه پنج سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.