بجنورد- مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی از اعزام ۳ هزار و ۲۳۰ نفر دانش‌آموز به مسابقات کشوری در تابستان سال جاری خبر داد.

۳۲۳۰ دانش آموز خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، براتعلی حاتمی در شورای آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی گفت: با توجه به زلزله اخیر در خراسان شمالی در اکثر مدارس اقدام به تعمیر و تجهیزات مدارس کردیم که فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شد.

حاتمی در خصوص انتخاب، جابجایی و سازماندهی مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها گفت: با عنوان مانور در ۱۳ شهریورماه بازدیدهای کلی از فعالیت مدیران آموزش‌وپرورش در شهرستان‌ها انجام شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اردوهای برگزارشده توسط اداره آموزش‌ و پرورش استان گفت: در اردوی پیشتازان تعداد ۶۳۰ نفر در قالب ۴ گروه اعزام شدندکه به ترتیب ۲گروه مرد و زن با تعدادی  ۱۲۶ نفر و ۲ گروه مسئولین بودند که به ترتیب هرکدام در قالب گروه های ۱۸۹ نفره در این مسابقات حضور داشته اند.

وی افزود: در تابستان ۹۶، تعداد ۳۲۳۰ نفر به مسابقات کشوری اعزام شدند که از این تعداد، ۸۴ نفر در مسابقات فرهنگی هنری،۴۲ نفر در مسابقات قرآنی،۲۹ تیم تربیت‌بدنی در تعداد ۵۰۰ نفر خوش درخشیدند و مقام‌های برتر کشوری را کسب کردند.

حاتمی در خصوص کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان گفت: امیدواریم با همکاری آستان قدس رضوی و همچنین اعتبارات بسیج سازندگی و برنامه‌ریزی در برگزاری جشن عاطفه‌ها بتوانیم به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم.

وی متذکر شد: بایستی تا قبل از رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید درخصوص نصب برچسب‌های مخصوص مدارس بر روی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان اقدام شود.

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با تأکید بر تهیه لباس های دانش آموزان مدارس در تولیدی‌های استان گفت: بایستی تمامی لباس های فرم مدارس در تولیدی‌های داخل استان انجام شود و این خود باعث ایجاد اشتغال برای خیاطان استان خواهد شد.

وی ادامه داد: سرانه های ابلاغی برای کمک به مدارس زلزله‌زده شروع به هزینه کرد شده و در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان هزینه شده است و بخشی از اعتبارات باقی‌مانده است.

حاتمی به برطرف شدن مشکل سیستم های گرمایشی با هماهنگی سازمان مدیریت تاکید کرد.

وی در خصوص مقام‌های کسب‌شده توسط معلمین برتر استان گفت: معلمین استان، ۱۴ مقام کشوری در الگوی تدریس متوسطه اول، متوسطه دوم و جشنواره هنرهای تجسمی کشوری و کسب رتبه دوم نانو را به دست آورده اند که شایسته تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.